Świecące kasetony reklamą i wizytówką miejsca

Reklamy można znaleźć dosłownie wszędzie: w internecie, telewizji, prasie, a także w miejscach publicznych. Reklamy sklepów, bilboardy, neony oświetlają kolorami całe miasta. Każdy z przedsiębiorców chce jak najbardziej wybić się na tle innych. Dlatego współczesne reklamy prześcigają się w swojej oryginalności, by jak najbardziej przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.

Świecące kasetony z dibondu

kasetony dibondDobra reklama powinna przede wszystkich nie tylko przyciągać uwagę, ale też pozostać w pamięci odbiorcy. Dlatego tak ważne jest, by osoba odpowiedzialna za promocję wykazała się kreatywnością. Reklama powinna być na tyle pomysłowa i oryginalna, by wyróżniała się na tle innych, a także musi być chwytliwa, by została w pamięci odbiorcy na długo. Krótkie, melodyjne rymowanki są jednym z najczęściej używanych chwytów marketingowych w reklamach video. Coraz częściej do promocji produktów zaprasza się osoby sławne, które później kojarzone są właśnie z tymi produktami. Obecnie w Polsce nie ma już miasta, w którym nie byłoby choć jednej reklamy producenta. Ludzie nie zwracają uwagi już na to, co szare i zwykłe – największą uwagę przyciąga to, co świeci. I to najlepiej na kolorowo. Dlatego w miastach, zwłaszcza w ich centrach, roi się od neonowych oraz ledowych napisów mających zachęcić do odwiedzenia obiektu. Z pewnością każdy choć raz widział migający, świecący napis “Monopolowy 24h” na drzwiach lub ścianie sklepu.

kasetony dibondŚwiecący napis przyciąga uwagę przechodniów i informuje o obecności sklepu monopolowego w często słabo widocznym, tym bardziej w nocy, miejscu. Pulsujący na zielono krzyż informuje o obecności apteki w pobliżu, natomiast elegancki, stonowany napis z nazwą restauracji zachęca do spożycia kolacji w ekskluzywnym lokalu. Współcześnie coraz częściej odchodzi się od neonowych świateł, na rzecz bardziej ekologicznych i energooszczędnych – ledowych. Niezwykle popularne stały się w ostatnich czasach dwustronne kasetony dibond. Zaletą tej reklamy jest bez wątpienia to, że można na nią nanieść dowolny, świecący napis o dowolnej czcionce. Prosty, ale przy tym elegancki kształt sprawia, że kasetony dibond pasują do każdego rodzaju reklamy – zarówno tych klasycznych, eleganckich oraz bardziej oryginalnych i wymyślnych. Warto wspomnieć, że w kasetonowe reklamy można wykonać w taki sposób, by świecił jedynie wyfrezowany tekst – dzięki temu reklama staje się jeszcze bardziej widoczna i czytelna. Trwały, dibondowy materiał jest odporny na warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne (typu zadrapania, odpryskiwanie lakieru, itd.), dzięki czemu reklamy te są idealne do wystawienia przed budynkiem. Ich tańszym odpowiednikiem są reklamy wykonane z aluminium. Choć wyglądem przypominają te dibondowe, to ich trwałość jest mniejsza. Plexi nie jest bardzo mocnym tworzywem, choć doskonale nadaje się do tworzenia reklam. Przezroczysty materiał sprawia, że objęta światłem może być cała reklama – świeci się nie tylko przód, ale cała jej powierzchnia z każdej strony. Coraz popularniejsze stają się również litery 3D, zawieszane na murach budynków lub na ścianach w firmach. Reklamy na stałe wpisały się jako nieodłączny element krajobrazu miejskiego.

Świecące ledy i neony służą jako dodatkowe oświetlenie polskich rynków, tworząc razem kolorową, dość urokliwą aurę. Odpowiednio dobrana reklama oddaje charakter miejsca, do którego zaprasza – warto więc zwrócić uwagę nie tylko na pomysłowość, ale także na estetykę wykonania reklamy. To ona bowiem staje się wizytówką firmy, gdyż to ją widać w pierwszej kolejności.