Reklama

Roll up jako skuteczny i łatwy sposób promocji

roll up dwustronny

Współcześnie człowiek jest atakowany przez reklamy w każdy możliwy sposób, dlatego firmy, którym zależy na promocji swojego przedsiębiorstwa, stoją przed coraz trudniejszym zadaniem. Problem polega na przebiciu przez szum informacyjny po to, by dotrzeć do jak najszerszego grona klientów. Sama treść reklamy powinna być oryginalna, a jej forma – wyróżniać się na tle pozostałych.

Roll up z dwustronnym nadrukiem

roll up dwustronnyZ myślą o tym powstają roll upy, które nie dość, że różnią się od ulotek czy zwyczajnych plakatów, to jeszcze posiadają wiele praktycznych aspektów. Mianem roll up określa się pełniące funkcje reklamowe stojaki, które składają się z czterech elementów: planszy reklamowej, kasety z systemem rolującym i listy zaciskowej wysięgnika. Niebywałą zaletę tej formy reklamy stanowi fakt, iż jej rozłożenie zajmuje mniej niż minutę. Ponadto, aby ją złożyć, wystarczy zdjąć listwę, a mechanizm rolujący zwinie planszę i schowa ją do kasety. Następnie należy go włożyć do torby transportowej, aby zapobiec uszkodzeniu. Istnieje wiele rodzajów stojaków reklamowych, jednak najczęściej jest polecany roll up dwustronny, dzięki któremu można zaprezentować grafikę w dwóch wersjach. Pierwsza z nich polega na tym, że dwie plansze są jednocześnie prezentowane, zaś druga – każdą z nich ukazuje się osobno. W zależności od indywidualnych potrzeb można wybrać rozmiar roll upa, którego szerokość zazwyczaj waha się od 80 cm do 200 cm.

roll up dwustronnyNajważniejszym elementem roll upa jest umieszczona na nim reklama, dlatego warto zadbać o najwyższej jakości szatę graficzną. Istotny wpływ na to ma dobór odpowiedniego materiału, na którym będzie drukowana treść. Należy się kierować przede wszystkim tym, jak długo reklama ma służyć. Frontlit jest zdecydowanie tańszy niż Blockout, jednak to ten drugi materiał odznacza się lepszą jakością i większą wytrzymałością. Natomiast Ferrari, w przeciwieństwie do pozostałych, nie jest podatny na zwijanie się na krawędziach, dzięki czemu roll up mimo upływu czasu świetnie się prezentuje. Oczywiście znaczenie ma również jakość plików, które wysyłamy do druku – powinny mieć one odpowiednie nasycenie kolorów i rozdzielczość. Należy pamiętać o tym, iż roll up stanowi inwestycję na dłuższy czas, ponieważ istnieje możliwość wymiany grafiki, dzięki czemu nie trzeba za każdym razem kupować nowej kasety z systemem rolującym.

Roll upy stanowią dobre rozwiązanie dla firm, ponieważ pozwalają na umieszczenie najważniejszych informacji dotyczących przedsiębiorstwa. Doskonale się sprawdzą podczas konferencji, targów pracy, a ponadto również szkoły i uczelnie wyższe mogą je wykorzystywać podczas dni i festiwalów nauki. Ze względu na łatwość transportu (lekkość i niewielki rozmiar po złożeniu) polecane są szczególnie przedstawicielom firm, którzy to często muszą się przemieszczać.