Reklama

Nowoczesny pylon reklamowy

pylon reklamowy podświetlany LED

Dobre zareklamowanie firmy jest bardzo ważne, jeśli chcemy, aby dowiedziało się o naszym biznesie jak najwięcej osób. Na szczęście w dzisiejszym świecie istnieje wiele różnych nośników reklamy, dlatego z pewnością dobierzemy takie rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w naszym przypadku. Omawianie wszystkich tych rozwiązań po kolei zajęłoby sporo miejsca, dlatego warto wybrać po prostu te najciekawsze.

Charakterystyka pylonów reklamowych

pylon reklamowy podświetlany LEDJednym z nich jest pylon reklamowy podświetlany LED – ponieważ to nośnik wyjątkowo nowoczesny. Jest to stojąca reklama, która powstaje z połączenia stali (stanowiącej profile pylonu) oraz plexi. Materiał plexi stanowi lico pylonu i to na tym materiale wykonywana jest grafika reklamowa. Do druku wykorzystuje się najczęściej folię, na której umieszcza się nadruk metodą solwentową. To sprawia, iż taka grafika może zostać podświetlona i będzie dobrze widoczna. Do podświetlenia stosuje się LED, ponieważ jest to rozwiązanie najbardziej energooszczędne – taki pylon będzie świecił się całą noc dzień w dzień, zatem gdyby nie LED, moglibyśmy zbankrutować. Natomiast stosując podświetlenie LED, nie ma takich najmniejszych obaw. Całość umieszczona zostaje na stalowej podstawie, dzięki czemu można przywiercić pylon do podłoża. Jak widać, konstrukcja ta jest bardzo prosta. Taki klasyczny pylon reklamowy może stanąć wewnątrz budynku, natomiast podświetlany idealnie sprawdza się w zastosowaniach zewnętrznych.

pylon reklamowy podświetlany LEDMożemy zdecydować się na nośnik o wysokości do 200 centymetrów. To największa z propozycji producentów, natomiast najmniejszy pylonik może mieć raptem 70 centymetrów wysokości. Pylony są bardzo proste w montażu, dlatego to nie powinno stanowić dla nas najmniejszego problemu. Z pewnością pylon reklamowy jest dobrym sposobem na skuteczną promocję firmy, oczywiście jeśli tylko zadbamy o odpowiednią, wysokiej jakości grafikę na nośniku. Klienci przejdą obojętnie obok grafiki nieciekawej, banalnej czy takiej, na której widoczne są piksele. Z kolei grafika innowacyjna, mająca w sobie „to coś”, na pewno przyciągnie ich oko. I taką właśnie grafikę powinniśmy umieszczać na pylonie reklamowym. Jeżeli nie mamy na to pomysłu – o wiele lepiej jest zdecydować się na wsparcie profesjonalnej agencji reklamowej niż zakupić pylon z drętwą i nudną reklamą.

Warto o tym pamiętać, jeżeli chcemy zdobyć wielu nowych klientów. Pylon taki możemy umieścić przed firmą, aby każdy przejeżdżający obok naszego terenu od razu widział, do kogo on należy, a możemy też wykupić miejsce w mieście, gdzie postawimy taki nośnik.