Reklama

Marketing w przedsiębiorstwie – gadżety reklamowe

gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe znane są w marketingu właściwie od momentu w którym tylko pojawił się marketing. Potencjalni nabywcy zawsze chętnie przyjmowali darmowe gratisy niezależnie od ich faktycznej wartości, która zazwyczaj oscyluje w granicach kilku czy kilkunastu groszy czy też złotych.

Długopisy reklamowe są świetnymi gadżetami

gadżety reklamoweNikogo nie trzeba raczej przekonywać do tego, że darmowe gratisy są silnym bodźcem do tego aby wybrać określony produkt. Niestety dla wielu marketingowców i przedsiębiorców gadżety reklamowe są już tak popularne i od tak długiego czasu, że zaczęto zauważać, iż ich moc jest coraz mniejsza. Wynika to oczywiście z coraz większej świadomości nabywców, że w rzeczywistości długopisy reklamowe czy inne gadżety z nadrukiem są niewiele warte. Ciężko jednak byłoby znaleźć inny gadżet czy tez sposób tak tani i tak skuteczny jak stosowane dotąd gadżety dlatego postanowiono je niejako udoskonalić albo przynajmniej wyróżnić na tle tych dotychczasowych. W ten właśnie sposób powstały eko gadżety – odpowiedz niejako na potrzeby rynku i potencjalnych nabywców. O tym, że tradycyjne długopisy reklamowe zaczęły w polskich domach bardziej przeszkadzać, gdyż było ich po prostu za dużo słychać było już od jakiegoś czasu. Eko gadżety czyli na przykład papierowe długopisy reklamowe były odpowiedzą na te reakcje. Rynek eko gadżetów stale się powiększa i coraz większa liczba firm decyduje się na ich zastosowanie.

Ich przewaga jest nie tylko wpisanie się w aktualne trendy ale także wyróżnienie na tle konkurencji gdyż choć gadżety reklamowe są coraz popularniejsze to nadal nie są tak wszędobylskie jak ich plastikowe czyli nie ekologiczne odpowiedniki.