Nośniki reklamy

Elementy reklamowe w siedzibie firmy

szyldy reklamowe

Siedziba firmy jest miejscem, w którym można umieścić elementy reklamowe. Nie jest to oczywiście niezbędne, jednak sprawia dobre wrażenie. Na zewnątrz firmy wiadomo, że muszą znaleźć się jakieś banery, szyldy reklamowe, czy szyby oklejone folią.

Wewnętrzne szyldy reklamowe – czy warto?

szyldy reklamoweW środku jednak także warto umieścić kilka elementów z logo i nazwą firmy. Wybór tutaj wcale nie jest taki mały. W tej kategorii znajdują się między innymi szyldy reklamowe wewnętrzne w Krakowie. Często widać je w kawiarniach naprzeciwko wejścia, gdzie znajduje się menu, czy nas kasami w sklepach. Takie logo i nazwa firmy mogą mieć taki sam kształt jak baner zewnętrzny lub inny, tak by wielkością i kształtem pasował do ściany. Poza banerami można umieścić także elementy reklamowe przy wejściu do budynku. To opcja dobra do biurowców, gdzie swoją siedzibę ma wiele firm. Można użyć systemów roll up, czy ścianek tekstylnych. Na nich znajdziemy nie tylko takie rzeczy, jak hasło reklamowe firmy, czy ładna grafika, ale także informacje odnośnie tego na którym piętrze znajduje się dana firma, jak i w jakim pokoju obsługiwani są klienci.

szyldy reklamowe wewnętrzneZaletą tekstylnych ścianek i systemów roll up jest możliwość ich przemieszczania. Kiedy nie są one potrzebne to można je łatwo złożyć, jak również przetransportować, na przykład na targi wystawiennicze. W formie złożonej nie zajmują dużo miejsca, a także nie pogniotą się. Kolejnym elementem reklamowym w siedzibie firmy są liczne gadżety firmowe. Tutaj wyróżnia się kalendarze, kubki, długopisy i ołówki, notatniki i karteczki samoprzylepne, smycze oraz słodkie krówki reklamowe. Takie gadżety ładnie wyglądają, a przy tym są praktyczne, nie stanowią jedynie ozdoby. Drobne gadżety można także dawać klientom w ramach prezentów, natomiast cukierki w papierkach z logo firmy na pewno będą chętnie zjadane. Miseczkę z nimi można ustawić w poczekalni, biurze obsługi klienta, jak i na targach wystawienniczych czy spotkaniach biznesowych. Ścianki, szyldy wewnętrzne, czy gadżety reklamowe nie są obowiązkowym wyposażeniem każdego przedsiębiorstwa. Można się obyć bez nich, nie wpływają one na sprzedaż, choć mogą wpłynąć na zadowolenie klienta.

Jednak obecność akcesoriów marketingowych wygląda profesjonalnie, a ich różnorodność sprawia, że każda firma może je dopasować do swojego profilu działalności. Koszt wykonania czy zakupu takich elementów reklamowych nie jest wysoki. Nawet początkujący przedsiębiorcy mogą sobie na nie pozwolić, a liczba agencji reklamowych zajmujących się takimi usługami jest dużą w każdym mieście.